
Podjęcie współpracy z firmą kosmetyczną bądź dermokosmetyczną to zawsze trudna decyzja dla właścicieli salonu kosmetycznego. Od jakości preparatów używanych podczas profesjonalnych zabiegów zależy przecież nie tylko skuteczność, ale także bezpieczeństwo terapii oraz zaufanie klientów i klientek. Jak dokonać właściwego wyboru?
Kosmetyki dla profesjonalistów i nikogo więcej
Choć z punktu widzenia specjalisty, konieczność potwierdzania kwalifikacji może być nieco zaskakująca, to warto docenić te marki kosmetyczne, które poważnie podchodzą do etapu weryfikacji. Wyspecjalizowane kosmetyki do gabinetów kosmetycznych powinny trafiać jedynie w ręce profesjonalistów. Jeśli więc marka wymaga od nas potwierdzenia kwalifikacji, jest to dla nas ważny sygnał, że podchodzi poważnie do kwestii bezpieczeństwa. Warto to docenić.
Kompleksowe kosmetyki do gabinetów kosmetycznych
W przypadku peelingów chemicznych i innych rodzajów zabiegów – więcej wcale nie znaczy lepiej. Ważne jest, aby kosmetyki dla profesjonalistów mogły być wykorzystywane przy wielu różnych procedurach zabiegowych. Przecież odpowiedni peeling enzymatyczny sprawdzi się zarówno w terapii skór trądzikowych, jak i naczyniowych czy z trądzikiem różowatym. Warto zwracać uwagę na marki, które dbają o szerokie spektrum działania swoich kosmetyków. Z pewnością należy do nich marka Nanili Professional, która tworzy uniwersalne procedury zabiegowe oparte o synergię działania różnych składników aktywnych. Co więcej jest to producent, który ufa specjalistom, a więc tworzy ofertę preparatów w taki sposób, aby po odpowiednim szkoleniu, można było samodzielnie skomponować optymalną, kierunkową terapię.
Komunikacja i współpraca na pierwszym miejscu
Gdy wybieramy kosmetyki do gabinetu kosmetycznego, tak naprawdę wybieramy partnera, który powinien nas wspierać w przeprowadzaniu najbardziej skutecznych terapii do cer problematycznych. Dlatego rozmawiając o współpracy, pytajmy o ofertę szkoleń, możliwości kontaktu z opiekunem, czy sposób dowiadywania się o nowościach. Dobra współpraca między marką a salonem jest przede wszystkim korzystna dla klienta gabinetu i warto o nią zadbać. Zwykle już przy pierwszym kontakcie z marką, jesteśmy w stanie zweryfikować jej podejście do współpracy. Im większa proaktywność i otwartość na współpracę, tym lepiej.